TINE - Gi næring til drømmene

TINE og sponsing

TINE ønsker å skape et mer aktivt Norge - samtidig ønsker vi å bidra til gode matopplevelser. Derfor sponser vi aktiviteter der man selv deltar, lærer og opplever.

Vi tror på inspirasjon gjennom felles opplevelser, flinke lærere, gode rollemodeller og motiverende forbilder. Vi ønsker å Gi næring til drømmene®.

Vil du søke om sponsormidler?

TINE har fokus på idrett, ernæring og matopplevelser. Gjennom de ulike samarbeidsavtalene ønsker vi å formidle våre verdier, samtidig som vi fremmer gode og sunnere matopplevelser. TINE har også fokus på miljø gjennom bevisstgjøring og handling, og humanitært arbeid gjennom avtalen med Røde Kors.

Sponsornytt

TINE Fotballskole feirer 20 år!

Denne sommeren samles 70 000 barn på TINE Fotballskole over hele landet, og det feires 20 års-jubileum for det populære tilbudet. Det kommer både folkehelsa, idrettsgleden og klubbkassene til gode. Nesten én milliard kroner har klubbene innkassert på sitt samarbeid med TINE.

Nei til «barnebursdag» på idrettsarenaen

Fredag 16. juni gikk idretts-Norge sammen med TINE i en felles satsing på å gi både barn og voksne et mer variert og sunnere matutvalg på idrettsarenaer rundt om i Norge.

20 år med TINE Fotballskole - 1 million barn, 1 million drømmer

Gjennom disse 20 årene har over 1 million barn fått næring til sine drømmer gjennom fotballskolen.

TINE - Gi næring til drømmene®

Stolt samarbeidspartner til idrett og matglede

TINE ønsker gjennom samarbeidsavtalene med idretten og det matfaglige miljøet i Norge å fremme fysisk aktivitet, gode kostholdsvaner og matglede. Vi har samarbeidsavtaler med blant annet Norges Fotballforbund, Norges Idrettsforbund, Norges Friidrettsforbund, Norges Håndballforbund, YT Holmenkollstafetten og Norges Kokkemesteres Landsforening.

Sponsor med lang historie

TINE har lang historikk innen sponsing og er i dag en godt kjent og attraktiv sponsor. Og dette har blitt et viktig konkurransemiddel i merkevarebygging- og posisjoneringsarbeid. For TINE har sponsing vært en betydningsfull kanal i mange tiår og er i dag et viktig konkurransemiddel.