De reale folkene

I TINE ønsker vi oss medarbeidere med ulik bakgrunn og en evne til å se seg selv som bidragsyter til at TINE skal nå sine mål.

Springbrettet for nyskapning, god kvalitet og skikkelighet ligger i TINE-medarbeidernes evne til å verdsetter våre atferdsverdier, vår unike råvare og de reale folkene som skaper arbeidskulturen.

Mennesker jobber ikke bare for penger - de jobber også for mening i livet

Uansett hva slags jobb du har i TINE er det din unike innsikt, motivasjon, samarbeidsevne og skaperkraft som bidrar til å gjøre TINE til en viktig aktør. 

Våre medarbeidere og ledere er TINEs viktigste ambassadører. Gjennom vår adferd i møte med andre bygger vi TINEs ønskede omdømme.

TINE-ansatt på forskning og utvikling

Hvor innovasjon blir tradisjon

I TINE skapes morgendagens tradisjon i et av landets største innovasjonsmiljøer. Vi har en av Norges mest komplekse verdikjeder og foredler melken gjennom ekte innovasjon og sterk tradisjon.

Hjelp oss å realisere nye ideer, skape muligheter og oppnå resultater.

Sammen skaper vi ekte matopplevelser som folk vil ha

 

Flere av våre reale medarbeidere

Anne Cathrine - veterinær og fagspesialist

– Hovedoppgaven min er å passe på at dyra på TINEs gårder er friske, har god dyrevelferd og leverer god melkekvalitet. Du kan vel si at jeg brenner for norsk landbruk og den norske melkekua.

Anne Marie - klinisk ernæringsfysiolog hos TINE og treningsinstruktør

Når du holder ut en runde til, er jobben min gjort. Både som trenings-instruktør og som TINE-ansatt.

Bjørn - leder Samfunnsansvar

– Tidligere handlet samfunnsansvar mye om avlat, som «å gi noen kroner til et veldedig formål». For oss handler det i langt større grad om en fundamental endring i måten vi jobber på, og en integrert del av driften.

Camilla - verdensborger og merkevaresjef i TINE

Jeg har sittet på melkekrakk i Gudbrandsdalen, appelsinvogn i Rio og rickshaw i Goa. Det hjelper å se TINE utenfra, for å se hvor veien går videre.

Hege - direktør Innovasjon

– Ambisjonen vår er å være med på å forme fremtiden. Det krever at vi er uredd og går nye veier – også i form av nye måter å jobbe på. Vi må utfordre det etablerte.

Heidi - leder produkt- og teknologiutvikling

Å lage sunne produkter er ingen kunst. Ei heller å lage smakfulle produkter. Men når du skal lage sunne produkter som samtidig er gode, er det godt å ha et knippe doktorgrader å lene seg på.

Henning - inkluderende leder og meierisjef TINE Heimdal

Er du god til å samarbeide med roboter, får du mer tid til å være sammen med mennesker.

Hildegunn - ruterådgiver

– TINEs komplette verdikjede fra bondegården til produktet står i butikkhyllen innebærer et stort spenn i stillinger og muligheter. Her skaper du noe større enn deg selv ved å bli tatt vare på og få muligheter.

Karoline - digital redaktør

– Sosiale medier er en av de viktigste kanalene vi har for å snakke direkte med forbrukerne, og det er veldig stas å se engasjementet rundt TINEs produkter og bedriften vår. Dessuten bidrar vi til å opprettholde både viktige tradisjoner og det norske kulturlandskapet, og det synes jeg er fint å kunne være med på.

Ledelseskriterier i TINE

Ledere og medarbeidere i TINE skal ta ansvar – sammen. På alle områder og nivåer i organisasjonen. Målet er ansatte som har lyst til å påta seg krevende fag- og lederoppgaver.

Lise - konserndirektør Utvikling

– Å være konserndirektør for utvikling i TINE betyr at jeg leder utviklingsarbeidet av både meieriansatte, selgere, IT-ansatte og regnskapsmedarbeidere. Det krever evne og vilje til å sette seg inn i ulike menneskers perspektiv.