Julens produkter fra TINE

For mange nordmenn er det nettopp juleklassikerne fra TINE som gir ekte julestemning. Årets julelanseringer består av flere kjente og kjære folkefavoritter, men også noen spennende nyheter:

Sunniva® isTe med smak av Julebrus UTEN sukker 0,5 l
- Sunniva isTe inntar julebrusuniverset
Vi lanserer Sunniva isTe uten sukker, med smak av julebrus som en «limited edition». Dette er en veldig populær smak rundt juletider, og en smak som skaper mye engasjement. Her tas isTe inn i juleuniverset med en forfriskende julesmak.

TINE IsKaffe™ Xmas Mocha 330 ml
- En real oppkvikker i julestria
TINE® IsKaffe Xmas Mocha er en etterspurt sesongvariant som kom tilbake i 2021 med stor suksess. Den er laget på kaffe fra Brasil og norsk melk, og har en smak av det som typisk hører julen til: melkesjokolade og gylden karamell. Den inneholder koffein tilsvarende en dobbel espresso. Perfekt i julestria, mens du tar julevasken, leter etter julegaver eller har eksamen. Nytes best iskald, men kan også varmes (uten emballasje). En kjær juletradisjon for mange.

TINE® Julebrunost skivet 130 g
- En juletradisjon i skiver
I år lanserer vi vår populære julebrunost i ferdig skivet-pakning. Dette er en søt brunost som er krydret med kardemomme, og som har en mild smak. Julebrunosten har blitt en tradisjon på frokostbordet til mange nordmenn i jula, og denne passer like godt på brødskive og knekkebrød som på julekake og kjeks.

TINE® Julebrunost 500 g
- Brunost med smak av jul
Brunost er en klassiker på frokostbordet i jula. Vår tradisjonelle julebrunost har blitt en favoritt for mange - noen hamstrer den faktisk inn for å kunne ha den med seg langt utover året!

TINE® Norsk Edamer 850 g
- Tradisjon på frokostbordet i jula
Folk ønsker seg sesongprodukter til jul og TINE® Norsk Edamer er en kjær juletradisjon i mange hjem. Edamer egner seg meget godt som pålegg, snacks, i salater, i osteanretningen og i varme osteretter. Selve ostetypen er fra byen Edam, ikke langt fra Amsterdam. På grunn av lagringsevnen, var den svært populær på lange sjøreiser og i koloniene på 1300-1700-tallet. I Norge har osten vært produsert siden 1890-tallet. Mesteparten av Edamer-salget er i førjulstiden.

TINE® Norsk Edamer vellagret 850 g
- For deg som er glad i ekstra fyldig og aromatiske oster
TINE® Norsk Edamer vellagret er en norskprodusert halvfast, modnet ost som opprinnelig stammer fra byen Edam i Nederland. Edamer ystes av norsk melk på TINE Meiereiet Ørsta og lang lagring gir osten en ekstra fyldig, lett syrlig og aromatisk smak. Osten er modnet i minimum 12 måneder og er svært lagringsdyktig, forutsatt ubrutt emballasje.

Piano® Panna Cotta ½ l
- En klassisk italiensk festdessert ferdig på 1-2-3
Senk skuldrene i en hektisk tid med mange selskap og gjester. Piano® Panna Cotta gjør det enkelt å imponere og skape god stemning. Desserten kan enkelt smeltes og støpes om i glass eller annen ønsket form hvis ønskelig. Avkjøl i kjøleskap og server med bringebærsaus og noen bær.

Vedlegg: