Gull til Norske Ostespesialiteter

OsteCompagniets konsept «Norske Ostespesialiteter» vant i helgen Byråprisen i Gullsnitt 2013. Gullsnitt er Norges viktigste konkurranse i reklamefotografi og arrangeres av Norske Reklamefotografer. Formålet med konkurransen er å inspirere både fotografer og byråer til å ta skrittet utenfor boksen og tenke nytt.
Norske Ostespesialiteter omfatter ostene Balsfjord, Chevre, Lykle og Snøhetta. Foto: Isidor Åstrøm
Norske Ostespesialiteter omfatter ostene Balsfjord, Chevre, Lykle og Snøhetta. Foto: Isidor Åstrøm
Mellom bakkar og berg... fant vi Chevre fra Haukeli.
Mellom bakkar og berg... fant vi Chevre fra Haukeli.

Norske Ostespesialiteter vant «Byråprisen» med følgende begrunnelse:

«Implementering av ideen gjennom fotografiet er veldig bra og initierer at man bør bruke fotografen i den kreative prosessen».

− Dette var veldig gøy! Det var viktig for oss at kvaliteten på reklamen for Norske Ostespesialiteter skulle holde samme høye standard som produktene. Høstens omprofilering av Balsfjord, Chevre, Lykle og Snøhetta til serien Norske Ostespesialiteter har resultert i at flere og flere forbrukere finner frem til de gode hvite geitostene fra TINE, sier Ulrika Tivert Sølvberg, senior merkevaresjef i OsteCompagniet.

Les mer om prisen her.

Fotograf: Isidor Åstrøm
Byrå: Los&Co
AD/Designer: Maria Myhre, Marianne Knutsen, Katrine Naustdal
Stylist: Monica Bjerkerud Sjøli
Kunde: OsteCompagniet for Norske Ostespesialiteter