Gull til Norske Ostespesialiteter

Norske Ostespesialiteter vant «Byråprisen» med følgende begrunnelse:
«Implementering av ideen gjennom fotografiet er veldig bra og initierer at man bør bruke fotografen i den kreative prosessen».
− Dette var veldig gøy! Det var viktig for oss at kvaliteten på reklamen for Norske Ostespesialiteter skulle holde samme høye standard som produktene. Høstens omprofilering av Balsfjord, Chevre, Lykle og Snøhetta til serien Norske Ostespesialiteter har resultert i at flere og flere forbrukere finner frem til de gode hvite geitostene fra TINE, sier Ulrika Tivert Sølvberg, senior merkevaresjef i OsteCompagniet.
Les mer om prisen her.
Fotograf: Isidor Åstrøm
Byrå: Los&Co
AD/Designer: Maria Myhre, Marianne Knutsen, Katrine Naustdal
Stylist: Monica Bjerkerud Sjøli
Kunde: OsteCompagniet for Norske Ostespesialiteter