
Scrum master Plattform
Meld interesse for stillingen som:
I denne rollen får bidra til å skape et levende Norge gjennom å sørge for en mest mulig effektiv dataflyt gjennom TINEs IT-landskap. Du vil tilby standardisert funksjonalitet basert på beste praksis for å sørge for mest mulig effektive transaksjonelle dataprosesser i TINE. Du vil også forvalte og videreutvikle TINEs plattformer.
Det er viktig for oss at du er god på å få med deg de rundt deg - både innad i egen avdeling og i grensesnittene til funksjonene vi støtter. Du snakker både IT og forretning like godt, og evner å forenkle det komplekse. Du forstår hvordan både folk, prosesser og teknologi må henge sammen for å lykkes. Hvis du ønsker å være en del av et fremoverlent team som skal sikre de beste teknologivalgene for TINEs verdikjede, da vil vi gjerne høre fra deg.
Sammen skaper vi et levende Norge!
Arbeidsoppgaver
- Bidra til å utforme veikart, målbilder og planer for avdelingen / området
- Skape verdi av TINEs IT-investeringer gjennom å bidra til standardisering, forenkling, automatisering og gjenbrukbarhet innenfor fagområdet
- Bidra til koordinering av oppgaver og forespørsler for området
- Bidra til at området leverer på avtalte krav og leveranser
- Bidra i vurdering av endringsforespørsler knyttet til plattformen
- Sikre god dokumentasjon av tjenestene som leveres fra området
- Bidra til å utarbeide operative forvaltningsplaner for plattformen
- Bidra til å sikre at tjenestene leveres ihht gitte sikkerhetskrav og prinsipper, og at risikovurdering og kontinuitetsplan for plattformen er oppdatert
- Bidra til å dekke andre avdelingers behov for kompetanse og kapasitet på integrasjonstjenester
- Være oppdatert på relevante nye teknologier for eget område
- Bidra til effektive leveranser av endringer, i tett samspill med Forretningstjenester og Drift
Kvalifikasjoner
- Bachelor / mastergrad fra en relevant utdanningsinstitusjon
- Erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
- Engelsk og norsk: flytende skriftlig og muntlig
- Erfaring fra tilsvarende type rolle som leveransekoordinator
- Erfaring med tjenesteforvaltning
- Erfaring med smidig utvikling er ønskelig
- Erfaring med Integrasjonsløsninger er ønskelig
Personlige egenskaper
- Evne til å organisere og strukturere informasjon på en effektiv måte
- Evne til å identifisere og forstå viktig informasjon
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Evne til å sette realistiske mål og prioritere oppgaver
- Strukturert, analytisk og nøyaktig
- Forbedringsorientert og fleksibel, med evne til å endre kurs når det trengs
- Evne til å bryte ned komplekse oppgaver i mindre, gjennomførbare enheter
- Evne til å estimere, planlegge og følge opp leveranser
- Evne til å se og uttrykke avhengigheter
- Evne til å motivere og inspirere andre
- Evne til å bygge relasjoner og samarbeide med andre
- Evne til å løse problemer
- God gjennomføringsevne, styre arbeidshverdagen selv, ta eget initiativ
- Teamorientert med gode evner til samhandling, åpen og ærlig
Vi tilbyr
I TINE vil vi at våre ansatte skal utvikle seg og ha det gøy på jobb - gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen i et av landets største industri-, og innovasjonsmiljø preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling. Her blir du del av et trivelig arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid og dyktige kollegaer som brenner for sitt fag og gjerne vil dele kunnskap og erfaringer.
Som del av TINE-familien tilbys du fleksibel arbeidstid og en hybrid arbeidshverdag, med kombinasjon av hjemmekontor og oppmøte i på kontoret i Lakkegata, midt i Oslo sentrum. Her har vi hyggelige og lyse lokaler med god kantine.
Vi tilbyr også gode forsikringsordninger, og en av Norges beste pensjonsordninger.
Finner du stillingen interessant? Ta gjerne kontakt for en uforpliktende og konfidensiell prat, eller søk i dag ved å sende søknad og CV via vårt elektroniske rekrutteringssystem. Relevante attester og vitnemål legges ved elektronisk.
I forkant av ansettelse vil det kunne bli foretatt en bakgrunnssjekk for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekken er tilpasset stillingens karakter og gjennomføres etter samtykke fra aktuelle søkere. Nærmere informasjon vil bli gitt.