Kundeservice

Her har vi samlet opp spørsmål og svar på ofte stilte spørsmål.

Klikk på spørsmålet så får du svar!

Hva får jeg gjennom Smart Idrettsmat®?
Hvordan blir jeg kunde?
Jeg ønsker å låne et kjøleskap eller en dispenser
Hva kan jeg bestille?
Vi er et lite idrettslag med en kiosk som kun er åpen noen dager i året.
Vi har prøvd å selge sunn og variert mat før, men ingen vil ha det. Er det salgspotensiale?
Må jeg fjerne det som fremstår som mer usunt når jeg skal selge Smart Idrettsmat®?
De fleste varer fra TINE må jo stå kaldt, og da trenger vi kjøleskap?
Hvor mye billigere er det å handle hos TINE direkte enn på matbutikken?
Vi har ingen ansatte på dagtid. Hvordan løser vi det med levering av varene?
Sponser dere med penger og varer?

Finner du ikke svar på det du lurer på her, så ta kontakt med oss på smartidrettsmat@tine.no