Østavind® - Den nye hverdagsosten for alle osteelskere

Østavind® - Den nye hverdagsosten for alle osteelskere

Konkurransen med SMS-kodeord er nå avsluttet. Vi har delt ut 1000 gavekort på Østavind® i forbindelse med vår Osteelsker-kampanje de siste ukene.

Er du en av de heldige som har vunnet en Østavind og har spørsmål i denne forbindelse? Se her!

  1. Kortene sendes ut i uke 18/19. Har du fått beskjed om at du har vunnet, men ikke mottatt kort etter uke 20: Ta kontakt på forbruker@tine.no. Send med ditt telefonnummer og skjermbilde av bekreftelsen.
  2. Kortet er forhåndsbetalt med kr. 100 og er gratis å ta i bruk. Dette er rikelig til å dekke kostnadene av en Østavind, som i de fleste butikker koster ca. kr. 70-75.
  3. Kortet må aktiveres før bruk. Dette kan du gjøre på følgende måter:
    • SMS: Send AKTIVER etterfulgt av din KUNDE ID (finnes på baksiden av kortet) til 2380. Du vil da motta en sms med din PIN til kortet.
    • www.paygoo.no: Gå inn på linken «Aktiver kort». Skriv inn din kundeid og trykk AKTIVER. Du mottar en aktiveringskode på din mobiltelefon via sms. Skriv inn denne i aktiveringsfeltet på paygoo.no. Du blir vist din PIN-kode på paygoo.no. Oppbevar PIN-koden på et trygt sted eller memorer den.
  4. Slik bruker du kortet:
    • Kortet kan brukes i de fleste dagligvarebutikker som har online terminal.
    • Får du ikke kortet til å virke? Sjekk følgende:
      • At du benytter riktig PIN-kode
      • At du har saldo som tilsvarer kjøpet eller mer
      • At du har husket å aktivere kortet ditt og mottatt din PIN-kode.

Hvis du har gjort alt du skal, men fortsatt ikke får det til: Ta kontakt med oss på forbruker@tine.no. Send med ditt telefonnummer og bilde av kortet, så hjelper vi deg.

5. Forklaring av kostnader knyttet til kortet, ref. infoskriv som følger med kortet:

Kortgebyr

  1. Månedsavgift på 15 NOK etter 6 måneder: trekkes av den inneværende saldoen på 100 kr, til kortet er tomt. Gebyrer ut over dette tilkommer ikke.
  2. Gebyr for erstatningskort: Gjelder hvis du mister kortet ditt og bestiller et erstatningskort. Vil derfor ikke lønne seg da dette gebyret overstiger inneværende saldo.
  3. Gebyr for innløsning/oppsigelse: gjelder hvis man ønsker å overføre saldoen på kortet til sin egen private konto. Vil ikke lønne seg og vi oppfordrer de til å bruke kortet direkte i butikk.
  4. Kort inaktiv gebyr (etter 24 mnd): Trekkes av inneværende saldo på kortet, til det er tomt. Gebyrer ut over dette tilkommer ikke.
  5. SMS avgift (saldo og pin): gjelder hvis de ønsker å få oppgitt saldo eller pin på SMS.

Vi håper du blir like begeistret over Østavind som vi er!

Opprinnelig konkurranse 

Er du på hjemmesiden til en ost? Du må jo være kjempeglad i ost! Osteelskere som deg fortjener noe ekstra. Send kodeord «osteelsker1» til 27222, så har du muligheten til å få én av 1000 hyggelige osteoverraskelser.

Se fullstendige konkurranseregler her.

Østavind®

Østavind ® finnes i to varianter, en bit på 430g og en skivet pakning. Du finner den i de fleste dagligvarebutikker.

Les mer om Østavind® her.