Vinn kostveiledning til Ingalåmi

Skal du gå Ingalåmi lørdag 11. mars? Nå kan du vinne kostveiledning og plan for måltider i dagene før og på selve renndagen.

Vet du hvor viktig det er å spise riktig for å prestere optimalt under konkurranse? Lurer du på hva du bør spise i dagene før rennet, og til frokost før du spenner på deg skiene?

Riktig kosthold er viktig for prestasjon

Nå kan du bli med i trekningen av kostveiledning hvor jeg setter opp en plan for måltider tre dager før, og under selve rennet, skreddersydd til deg. Alt du trenger å gjøre er å kommentere «jeg skal gå Ingalåmi» i posten under eller på posten på min Facebook-side. Jeg trekker en vinner 23.februar kl 12.00 som da blir kontaktet.

 Balanseball-trening

Treningsmål gir motivasjon

Ingalåmi er et mål for mange. Det å ha et treningsmål eller konkurransemål er god motivasjon for mange. Det er ikke alltid lett å komme seg ut på trening om vinteren, og da er et mål der framme kjekt å ha. Men det er ikke bare den fysiske formen som er viktig. Du bør også tenke på hva du bør spise i dagene før, og underveis for å prestere optimalt. Les mine tips for hvordan du kommer deg ut døra og hvordan du kan komme i gang med treningen.

Konkurranse-kostveiledning-skirenn