Vis miljøansvar!

Alle Milkshake-entusiaster oppfordres til å vise mer miljøansvar. Salget av TINEs retro-milkshake har vært en suksess, og etter lanseringen i mai har vi tappet 2,75 millioner beger. – Vi ønsker at flere viser ansvar og ikke forsøpler gaten eller naturen, sier merkevaresjef Martina Ohlsson.

TINEs retro-milkshake ble relansert i mai

TINEs retro-milkshake ble relansert i mai

Den siste uken har en video av et pinnsvin som sitter fast i et Milkshake-beger blitt vist på Facebook over 6000 ganger. TV2 viste også videoinnslaget på sine 21-nyheter tirsdag.

– Selv om videoen er søt, så viser den også at folk ikke er flinke nok til å kaste brukt emballasje i søpla, sier Ohlsson. – TINE oppfordrer derfor alle våre Milkshake-elskere til å bli mer miljøvennlige!

Milkshake-begeret er 100 prosent gjenvinnbart og bør kildesorteres som plast.