TINE takker for tilliten

Med en score på 83,7 poeng og karakteristikken «fremragende omdømme» i den årlige RepTrak-undersøkelsen til Apeland, blir TINE målt til det samme omdømmeresultatet som i rekordåret 2004.

Ansatte-TINE-logo, foto: Foto: Lasse Eriksen Scherven/Bates kilde:

Produkter og tjenester av høy kvalitet som tilfredsstiller forbrukernes behov er fortsatt viktigst for resultatet. Samtidig er Samfunnsansvar stadig viktigere for forbrukerne hvor også TINE får bedre score enn tidligere.

83,7 poeng tilsvarer en tredjeplass på listen over de 50 best kjente selskapene i undersøkelsen.
– Vi vil rette en stor takk til norske forbrukere som viser oss denne tilliten. For TINE er suksesskriterium nummer én å by på gode og smarte matopplevelser som folk vil ha, enten det er i hjemmet eller på farten, sier kommunikasjonsdirektør Lars Galtung. – Vi er også glade for at forbrukerne opplever at TINE bidrar med noe mer enn bare merkevarer. Som samvirke med lokal næringsvirksomhet i nesten hver bygd over hele Norge, er våre 12 000 eiere er opptatt av at samfunnsansvaret ivaretas på en god måte.

Skikkelighet i bunn

Galtung mener målingen er avkastning på godt arbeid over flere år gjennom hele TINE.
– TINE lykkes stadig bedre i å føre sammen en gjennomgående kvalitetsorientert verdikjede med moderne og kvalitetsbevisste forbrukere. Inspirasjonen får vi fra melkeprodusentene som er tydelig på at i TINE er det én måte å gjøre ting, nemlig skikkelig, sier Galtung.