Sølv til Norske Ostespesialiteter

Norske Ostespesialiter vant sølv i Retailprisen 2013, kategori pakningsdesign. – Vi er veldig stolte over denne prisen. Den flotte designen på pakningene har bidratt til økt salg og synlighet i butikk, sier Anniken Bjørnå, markedssjef i TINEs datterselskap OsteCompagniet.

På bildet, fra vesntre: Nicolia Omre - designer fra Strømme Throndsen Design,
Kristin Kabbe - konsulent fra Strømme Throndsen Design

På bildet, fra vesntre: Nicolia Omre - designer fra Strømme Throndsen Design, Anniken Bjørnå - markedssjef OsteCompagniet, Ulrika Tivert Sølvberg - merkevaresjef OsteCompagniet, Kristin Kabbe - konsulent fra Strømme Throndsen Design

Norske Ostespesialiteter fra OsteCompagnier

Norske Ostespesialiteter er en serie med utvalgte norske, stolte osteskatter. Ostene kommer fra forskjellige spesialmeierier i forskjellige deler av landet, er godt håndverk, unike på smak lagd av av første klasses geitmelk.

Juriens kriterier:
Dette handler om bruk av pakningsdesign som salgsutløsende element i butikk. Pakningsdesignet kan både være for et nytt produkt eller re-design. Juryen vil vurdere den helhetlige opplevelsen av emballasjen: Etikett, produktets form, innpakning og D-pak (ikke eksponeringsløsninger). Juryen vil vektlegge estetikk, funksjonalitet og dokumenterte resultater. Produkter som viser til resultater på egne premisser uavhengig av andre kampanjeaktiviteter vil favoriseres av juryen.
Les mer om Retailprisen her.

OsteCompagniets – ost med sjel til folket!