Ny konserndirektør Logistikk

Aniela Gjøs (54) er ansatt som ny konserndirektør med ansvar for logistikk i TINE. Hun kommer fra stillingen som konsernsjef i Ontime Logistics, tidligere Cargo Partner Group. Hun tiltrer den nye stillingen 1. desember.

Aniela Gjøs starter i TINE 1. desember 2013.

Aniela Gjøs er født og oppvokst i Polen, og har bodd i Norge siden 1986. Gjøs er utdannet sivilingeniør (Master of Science, Industrial organization and management) ved Silesian University of Technology. I tillegg har hun vært gjennom en rekke lederutviklingsprogram og fordypning innen fagområdet strategi, blant annet fra Høyskolen BI og Stanford University.

Siden hun var nyutdannet sivilingeniør i 1986, har hun hatt mange lederjobber, deriblant som logistikkdirektør i Ringnes-Frydenlund, distribusjonsdirektør i Posten, og siden 2009 som konsernsjef i Ontime Logistics.

Aniela Gjøs tar med seg tung fagkompetanse, strategisk og operativ erfaring og lang ledererfaring inn i rollen som konserndirektør logistikk i TINE. Hun har følgelig solid erfaring i det videre arbeidet innen områdene lagerstyring, distribusjon og verdikjedestyring.

For ytterligere kommentarer, kontakt pressevakt i TINE, tlf. 482 30 994 eller e-post presse@tine.no