La deg smelte...

Norvegia Smelt ble lansert tidlig i 2013. Konseptet skal inspirere forbruker til å spise ostesmørbrød oftere. − Ostesmørbrød er det 3. største bruksområdet for ost. Derfor er potensialet stort for Norvegia, sier senior merkevaresjef Cathrine Øiom.

Grillsmørbrød med ost og skinke. Fotograf: Veslemøy Vråskar.

– En ny ostesmørbrødkampanje fra Norvegia er nå i gang. Kampanjen vil også denne gangen være på TV, i digitale medier og i butikk. Nytt for i år er at vi kobler Norvegia enda tettere til ostesmørbrød ved å feste en ostesmørbrødoppskrift på fem utvalgte Norvegia-produkter. Vi viser en ny og fristende TV-reklame og vi utlyser en uhøytidelig oste-quiz på norvegia.no, forteller Øiom, og fortsetter:

– Svarer man riktig på alle spørsmålene på under 60 sekunder blir man med i trekningen av billetter til Norwegian Wood og Stavernfestivalen, sier Øiom.

Også i år skal Norvegia være tilstede på disse festivalene, både for å selge ostesmørbrød og profilere Norvegia.  Jan Vardøen har for anledningen laget tre nye ostesmørbrødoppskrifter som passer perfekt til sommer og grilltid.

Så bli med du også - la deg smelte av et ostesmørbrød!