Gratulerer, Marit Bjørgen!

Marit Bjørgen, vår treningsmentor og samarbeidspartner, er kåret til Årets Sponsorobjekt – den første enkeltperson som har vunnet i kategorien. – Vi er stolte av å være en av Marit sine sponsorer, sier TINEs sponsorsjef Ann-Kristin Syversen.

Årets sponsorobjekt Marit Bjørgen SPOT 2015. Foto: Sponsor- og Eventforeningen

– Hun er ikke bare en fantastisk utøver, men hun er profesjonell i alt hun gjør. Bjørgen har valgt seg få, men riktige sponsorer som passet til henne. Det er jo moro at en så flott utøver har da bevisst valgt TINE. Det skal vi være stolte av hver og en i TINE! sier Syversen.

Prisen ble delt ut torsdag kveld 22. januar på Ullevaal Panorama i Oslo.

Juryens begrunnelse: «Årets Sponsorobjekt har i forhold til sine egne holdninger og verdier skaffet seg få, men relevante partnere. Dette sponsorobjektet leverer alltid på sitt ypperste i alle prosjekter, er troverdig og engasjerer sine sponsorer til å også yte. Dette resulterer i gode resultatendringer og vekst til alle sponsorer. Ved å ta styring over sin egen karriere og et aktivt grep om hvem man ser som relevante samarbeidspartnere skaper sponsorobjektet integritet og oppnår en perfekt fit. Det er ikke rart at denne idrettsprofilen er første enkeltperson noensinne som er nominert som årets sponsorobjekt. Hun har en personlighet det stråler av og en driv som motiverer, og er en klar vinner. Vi gratulerer Marit Bjørgen som Årets Sponsorobjekt».

Les mer på Sponsor- og eventforeningens nettsider.

Årets sponsorobjekt Marit Bjørgen med sponsorene
Årets sponsorobjekt Marit Bjørgen med sine personlige sponsorer: TASKO, Craft, Norges Sjømatråd, TINE og
TrønderEnergi, som foreslo henne som kandidat. Foto: Sponsor- og Eventforeningen