Go’morgen slår et slag for krisesulten

Go’morgen slår et slag for krisesulten

For første gang lanserer Go’morgen produkter utenfor kjøla, nemlig müsli- og nøttebarer. 

Nødbokser der sulten ofte melder seg

Med lanseringskampanjen er det blitt plassert ut nødbokser i alt fra på lesesaler, på bysykler, på offentlig transport og langs turstier, Nødboksene er strategisk plassert og skal hjelpe det norske folk når krisesulten melder seg.

- Go’morgen musli- og nøttebarer skal løse et problem som kan oppstå hvor som helst og når som helst, derfor måtte lanseringskampanjen også ta dette på alvor, sier senior merkevaresjef i TINE Camilla Heggelund.

Müsli- og nøttebar på farta

Bakgrunnen for lanseringen var et behov fra målgruppa om en bar som leverer enda bedre på smak og som metter.

- Dette er en rolle som er naturlig for Go’morgen å ta som Norges største «på farta»-merke innen spiseprodukter og vi ser allerede et stort engasjement fra publikum i sosiale medier, avslutter Heggelund.

Byrået bak krisesulten-kampanjen er We Are Live.