Full fart på sykkeltrening med YT

Se YTs reklamefilmer

Her kan du se alle de siste filmene våre.

Du finner også alle filmene til YT på TINE sin YouTube-kanal.

Alpinist Kjetil Jansruds tips til restitusjon

Restitusjonen starter så fort treninga er over....da trenger kroppen riktig næring. Se han i vår nye reklamefilm.

Landslagsspiller Pål André Hellands tips til restitusjon

Restitusjonen starter så fort økten er over, og da er det viktig med riktig næring.

YT sponser hverdagens atleter

Vår jobb er å hjelpe deg med å bli enda litt bedre.

TINE YT hverdagens atleter - vi støtter Hanna

Før jul var vi ute og lette etter hundre hverdagsatleter vi kunne sponse i 2015. Nå kan vi endelig presentere en av de mange tusen historiene vi fikk inn, og vi håper at sponsorobjektet vårt Hanna kan inspirere deg til å sette mål for treningen din og jobbe for å nå dem.

YT sponser Katrines kamp mot klokken

Katrine er en hverdagsatlet, et av YTs nye sponsorobjekter.

Reklamefilm YT Smoothie - God oppladning, god trening!

Uansett hva du trener er det viktig med god oppladning. God trening!

Reklamefilm YT - Lykke til i OL!

Dette er en hilsen fra alle oss - kall det gjerne hverdagens atleter, til dere. Lykke til i OL!

Reklamefilm YT - Restitusjon etter trening

Etter en treningsøkt har kroppen behov for ny næring. Riktig påfyll rett etter trening gjør at du restituerer deg raskere og legger forholdene til rette for muskelvekst og --vedlikehold.

Reklamefilm YT - Påfyll under trening

Krevende fysisk aktivitet over 60 minutter gjør at du mister væske og elektrolytter som bør erstattes under økten. Dehydrering fører til nedsatt prestasjonsevne. Ved å innta YT-sportsdrikk sørger du for raskt opptak av væsken i kroppen, og du kan opprettholde energi- og væskebalanse lenger.

Reklamefilm YT - Oppladning før trening

Trening på tom mage gir mindre energi og mindre utbytte av innsatsen. Et riktig sammensatt mellommåltid før trening gir næringsstoffer til musklene og hjelper deg å holde energien oppe under treningsøkten.