Kampanjevilkår «God juice - god lesning»

Sunnivas kampanje «God juice – god lesning» gir deg tilgang til eksklusive artikler fra A-magasinet. I tillegg får du et tilbud om tilgang til en gratis digital avis og 24 magasiner i 1 mnd. til 1kr. Kampanjen er tilgjengelig på sunniva.no/godlesning fra 1. oktober til 30. november. Kampanjen er et samarbeid mellom TINE/Sunniva og Schibsted.

1. Om kampanjen - slik deltar du!

Kampanjen går ut på å kjøpe en Sunniva® Premium juice og taste inn koden på produktet på sunniva.no/godlesning. Koden er produktets meierinummer og står på toppen av kartongen. Eks. kode: 999. Disse 3 sifrene finner du øverst på kartongen etter "M-" I tillegg velger du hvilken smak det er: Eks. appelsin.

 

2. Hva får man ved å registrere koden?

Eksklusiv lesetilgang til artikkelen fra A-magasinet som er på kartongen. I tillegg kan man velge å registrere et abonnement på 1 valgfri digital avis og 24 magasiner i MAGASIN+ i 1 mnd. for 1kr. Registrering og kjøp av abonnement skjer på Schibsted sine sider og har egne vilkår. https://kundeportal.aftenposten.no/abonnementsvilkar/

Beskrivelse av digital avis

Man får digital tilgang til én av følgende aviser:

Aftenposten

Bergens Tidende

Fædrelandsvennen

Stavanger Aftenblad

Abonnementet på digital avis forlenges automatisk etter en mnd til kr 199,-/mnd

Beskrivelse av magasiner

Når man har registrert avisen man ønsker får du automatisk 24 digitale magasiner på kjøpet gjennom MAGASIN+. Det er en samling av Aftenpostens, Fri Flyts og Maritimt Forlags 24 kvalitetsmagasiner i et digitalabonnement.

Du får tilgang til:

ukeavisen for barn Aftenposten Junior, nyheten Aftenposten Vitenskap, aktualitetsmagasinet Aftenposten Innsikt, Mat fra Norge, A-magasinet, Aftenposten Historie, Hyttemagasinet, Hytteguiden, Ute, Fri Flyt, Terrengsykkel, Landevei, Playboard, Klatring, Båtliv, Vagabond, Lyd&Bilde, Seilmagasinet, Seilas, Båtguiden, Bake, Aftenposten Oppvekst, Aftenposten K og Mamma.

Abonnementet på MAGASIN+ stopper automatisk etter en mnd.

 

3. Personvern

Sunniva lagrer ingen informasjon ved registrering av juicekartongen. Hvis du velger å få tilgang til «én valgfri digital avis og 24 magasiner i 1 mnd» går du fra TINE sine sider over til Schibsted sin. Her er det Schibsted sine vilkår for personvern som gjelder. Link til Schibsted sitt personvern https://kundeportal.aftenposten.no/personvern/

 

3. Hvem kan delta?

Alle som har kjøpt en av Sunniva® Premium juicene kan få tilgang til vår kampanje.

Gjelder følgende produkter: Sunniva® Premium Appelsin, Sunniva® Premium Sydtyrolepler, Sunniva® Premium Ananas, Sunniva® Premium Grapefrukt og Sunniva® Premium Eple & mango.

Deltakere som bryter vilkårene, jukser eller prøver å manipulere nettsiden, kan automatisk og uten forvarsel bli ekskludert fra videre deltagelse.

TINE kan på et hvilket som helst tidspunkt avbryte kampanjen.

Kan ikke veksles inn i penger.

4. Redaksjonelle A-magasinartikler

Redaksjonelle artikler fra A-magasinet:

Alle A-magasin artikler som publiseres på Sunnivas kartonger og på sunniva.no/godlesning er produsert av A-magasinets redaksjon på fritt redaksjonelt grunnlag. Artiklene er laget for å stå i A-magasinets utgaver i november og desember. Artiklene publiseres først eksklusivt på Sunnivas juicekartonger og på sunniva.no/godlesning i perioden 1.oktober til 30.november 2016. Etter dette vil de samme artiklene publiseres som planlagt i A-magasinet og være tilgjengelig for alle abonnenter av Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad og Fædrelandsvennen.

 

Ved deltagelse anses konkurransereglene for å være lest og akseptert.

 

Dersom du har spørsmål kan du kontakte TINE Kundeservice Privat:

Tlf: 800 35 999 mellom 09:00-15:00 fra mandag til fredag.

Epost: forbruker@tine.no

Post: TINE Kundeservice Privat

Pb. 25

0051 Oslo