Kathrine Mo og gutta fra Moods of Norway: Peder Børresen og Simen Staalnacke.

Brunostene fra TINE og Moods of Norway inngår samarbeid

Vi er kjempestolte over å presentere det nye samarbeidet!

Brunosten er med sin helt unike smak og karakter en folkekjær hverdagsfavoritt hos oss nordmenn. Brunosten hører hjemme på frokostbordet, på vaflene, i matpakka, i tursekken, og til og med i feriekofferten. Den er en trofast følgesvenn som forteller noe om hvem vi er og hvor vi kommer fra. Naturlig, ekte og stolt.

Brunosten har vært med oss på motemesser over hele verden i 15 år.

Peder Børresen og Simen Staalnacke fra Moods of Norway

Vi vil gjøre ekstra stas på brunosten

En annen norsk favoritt med sammenfallende verdier er Moods of Norway. Med glimt i øyet fremmer de norsk tradisjon og kultur med spenstig design, rosa traktorer og nystekte vafler. De lager «Happy clothes for happy people» over hele verden, med norsk tradisjon i behold.

Etter mer enn 150 år som hverdagsfavoritt fortjener brunosten å bli gjort litt ekstra stas på.

Derfor har Brunostene fra TINE og Moods inngått et helt spesielt samarbeid.

  • Kan Moods of Norway gjøre den tradisjonsrike Brunosten fra TINE kulere og mer moderne?
  • Og kan den samme osten inspirere Moods of Norway til en helt ny kleskolleksjon?

Vi gleder oss til fortsettelsen!